laman ckin churliey

> welcome pretty and handsome . Selamat bekunjung and mind follow me .

Wednesday, January 1

NEW YEAR 2014

hello baby or sweetheart .
now I will give you my flying kiss as your present for celebrating your first day in 2014 .
yeah .. hope harini lebih baik dari semalam . semalam bermakna tahun lepas kan ? tahun 2013 telah berlalu dan telah menjadi kenangan yang mungkin manis dan ada pahitnya . So, let by gone be by gone . Kita yang hidup ni perlu meneruskan perjuangan kan . Alhamdulillah juga kita masih dipanjangkan umur untuk meneruskan hidup yang kita sendiri tak tahu sampai bila dapat kita lalui untuk tahun 2014 ini dan dapatkah kita bertemu 2015 ? 2016 ? 2017 ? 2020 ? 2030 ?
Fifteen years old . Old picture tau and diminta abaikan sahaja . Baiklah, teruskan dengan topic aku seterusnya .
Lagi-lagi aku sebagai student perlu study hard kan dan masih jauh perjalanan hidup ku ini .. bila masuk 2014, bermakna juga aku tinggal 4 bulan sahaja di KMJ . Alhamdulillah tak lama lagi habis lah . huhu . Punyelah tak sabar . tetapi, benda yang paling tak best kat sini, kami akan bercuti hari Jumaat dan Sabtu . No more Sunday is holiday . Sangat ANNOYED and aku rase nak balik Pahang cepat-cepat !
Cukuplah tu membebel ... Aku nak cakap tentang 2014 lah pulak ..
Azam baru sudah semestinya even azam tahun lepas entah kemana ..
 Biarlah Rahsia untuk beberapa perkara.
 Dapat sambung DEGREE dan course yang aku minat .
Seterusnya, aku akan cuba ubah apa yang tak betul pada diri aku . mungkin wayar ? solat ? pakaian ? akhlak ? cara bertutur dengan kawan, keluarga or pakcik makcik ? Insyallah semua yang aku mampu akan aku perbaiki ..
Dan menanti si dia Muhammad Fazli itu sudah pasti .
Menjadi lebih matang juga adalah target aku . Tak lupa juga belajar masak !
Then, I should tukar wajah blog ini . insyallah kalau ada masa lebih untuk dibuang depan lappy .
Ish,banyak pula aku menaip hari ini . Dah lambat sebenarnya ada latihan Volleyball actually ..
okay EVERYONE,
I LOVE YOU and HAPPY NEW YEAR !
bye


No comments:

Post a Comment